סטודיואן פרסום", החברה המובילה בתחום הפרסום והשיווק בישראל, מציגה את אינציקלופדיית הבינה המלאכותיית הראשונה בישראל. מערכת חדשה זו עוזרת למשתמשים לאתר את הכלים המתאימים להם בעולמות הבינה המלאכותית, מגשרת על פערים ומספקת מדריכים לכלים ולשירותי הטמעה נוספים.
כמו שציינו אורי ועדן, הבעלים ומנכ"ל של סטודיואן פרסום: "אנו מאמינים שאינציקלופדיית הבינה המלאכותית שיצרנו היא תשתית חשובה לפיתוח וקידום המחקר והפיתוח בתחום הבינה המלאכותית. המערכת מבטיחה למשתמשים את הכלים המתאימים להם, ועוזרת לפתח את היכולות שלהם על מנת להשתמש בטכנולוגיות של בינה מלאכותית במקצועיות, ולמצות אותן עד תום."
המערכת מאפשרת למשתמשים לגשת לפתרונות בינה מלאכותית מגוונים, ומסייעת להם לפתח את היכולות שלהם בתחום זה. בכל התחומים, מהמחקר ועד ליישום הטכנולוגיות החדשות,
אינציקלופדיית הבינה המלאכותית של "סטודיואן פרסום" תוכננה כך שתספק מידע מקיף ומעודכן על כל הפתרונות הקיימים בתחום הבינה המלאכותית, כולל מגוון רחב של אפשרויות לביצוע פעילויות שונות בתחום הזה. המערכת מציעה מאגר מידע מקיף ומעודכן, על הכלים השונים המסופקים על ידי חברות וסטארטאפים מובילים בתחום.
בנוסף לספק מידע על הכלים השונים הקיימים, אינציקלופדיית הבינה המלאכותית של סטודיואן פרסום תספק גם מדריכים מפורטים בתחום. זאת כדי להפחית את המכשולים הטכניים והלימודיים של המשתמשים, ולאפשר להם להשתמש בפעילויות הבינה המלאכותית בצורה הטובה ביותר.
"סטודיואן פרסום" מאמינה בחשיבות הבינה המלאכותית, ומחויבת לספק ללקוחותיה את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכיהם.